Dijital Danışmanlık

Markanın internet üzerinde konumlandırma ve tutundurma faaliyetleri için verilen danışmanlık hizmetine, dijital danışmanlık ismi verilir. 

 

Dijital Danışmanlık Nasıl Yapılır?

  • Swot Analizi: Markanın güçlü ve zayıf yönleri belirlenir.
  • Strateji: Eksikleri tamamlamak ve güçlü yönlerden faydalanmak için strateji oluşturulur.
  • Planlama: İş planı oluşturulur ve plana uygun olarak hareket edilir.
  • Uygulama: Plan dahilindeki çalışmalar gerçekleştirilir.
  • Ölçümleme: Gerçekleştirilen çalışmaların sonuçları ölçümlenir, raporlanır, iyileştirilmek üzere tekrar çalışmalar yapılır.

 

Dijital Danışmanlık Aşamaları Nelerdir?

  • Web Sitesi Kurulumu
  • Sosyal Medya Platformları Yönetimi
  • Kurumsal Kimlik Tasarımı
  • SEO (Arama motoru optimizasyonu) ve SEM (Arama motoru pazarlaması)
  • İçerik Pazarlama
  • Online İtibar Yönetimi
  • Viral Reklam Çalışmaları