Sosyal Medya Yönetimi

Sosyal Medya Yönetimi, kurumsallaşma yolunda ilerleyen işletmeler tarafından tercih edilir. Bu hizmet Ücret/Ay olarak ücretlendirilir. Sürekli olarak alınması tavsiye edilir.

İşletmenizin durumuna ve sektörüne göre farklı sosyal medya platformlarını kullanmak gerekir. Örnek vermek gerekirse:

  • Takı, aksesuar, giyim ürünleri gibi satış gerçekleştiren bir işletme için Instagram ve Facebook faydalı olur.
  • Pahalı iş makineleri satan bir işletme için diğer sosyal medya hesaplarına ek olarak Linkedin profili oluşturmak ve profesyonelce yönetmek oldukça faydalı olur.

Süreç nasıl ilerliyor?

  • İşletme analizi
  • Hedef kitle analizi
  • Sosyal medya hesaplarının oluşturulması
  • Kurumsal şablon oluşturulması
  • Harekete geçirici mesajların (CTA) hazırlanması
  • Gönderilerin profesyonelce hazırlanması
  • Gönderilerin düzenli aralıklar ile paylaşılması
  • İsteğe bağlı olarak mesajların cevaplanması
  • Reklam yayınlama konusunda bilgi verme